Hírek
2019. Február 20. 11:06, szerda |
Belföld
Forrás: mti
Nőtt az autók átlagéletkora
Néhány éve 10,5 év volt a magyar használtautók átlagos életkora, 2018-ra ez 14,5 évre nőtt, főleg azért, mert sok idős autó került be az országba - mondta a Das WeltAuto márkaigazgatója szerdán az M1 aktuális csatornán.
Frank György szerint a vásárlók nem biztos, hogy hosszú távon jól járnak az idős autókkal, mert előbb-utóbb Magyarországon is szigorításokat fognak bevezetni a magas károsanyag-kibocsátású kocsikra.
Környezetvédelmi és biztonsági szempontból is az lenne a legjobb, ha az emberek minél fiatalabb autókat tudnának vásárolni - mondta.
Úgy vélte, vásárláskor érdemes inkább a magyar piacon nézelődni, mert az itteni autók adatai az ügyfélkapun keresztül ingyenesen lekérdezhetőek. Ha valaki mégis ragaszkodik a külföldi használtautókhoz, olyan cégtől vásároljon, amely régóta foglalkozik értékesítéssel, megbízható dokumentumokat tud adni a jármű állapotáról, és vizsgáltassa át az autót szakértővel is - tette hozzá.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink