Hírek
2017. December 24. 10:25, vasárnap |
Belföld
Forrás: mti
Jobban kell védeni az internetező gyerekeket az ünnepek idején
Az iskolai szünetek alatt a gyerekek az átlagosnál is több időt töltenek az interneten, a szülők fele szerint a gyerekeket célzó kibertámadások száma folyamatosan nő
- derül ki a Kaspersky Lab globális kiberbiztonsági vállalat legfrissebb felméréséből.
A cég felmérése szerint a szülők több mint harmada úgy véli, nem tudja kontrollálni gyerekei online jelenlétét. A kutatás szerint a szülők 50 százaléka tart attól, hogy gyerekeik nem megfelelő tartalommal találkoznak az interneten.
A gyerekek naiv világképe rendkívül sebezhető a kiberfenyegetésekkel és veszélyes tartalmakkal szemben, amelyek elárasztják a világhálót, és ezért a szülői felügyelet elengedhetetlen, főként az iskolai szünetek alatt - figyelmeztetett Andrei Mochola, a Kaspersky Lab Consumer Business részlegének vezetője.
A Kaspersky Labnak több mint 400 millió felhasználója és 270 ezer vállalati ügyfele van.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink